Search

Volgende week is de zangwedstrijd

copyright foto Els Deleu

De Main stream Big Band uit Bellegem organiseert elk jaar de zangwedstrijd ’t Kelegat van Kortrijk.

Acht deelnemers zullen er het beste van zichzelf geven om te winnen.

De deelnemers op de foto zijn Ine Snoeck uit Kortrijk (met Autumn Leaves), Lindy Vandenberghe uit Menen (met Help Yourself), Rik De Smet uit Waregem (met Moondance), Marieke Dewaele die ook in Waregem woont (met Too darn hot), Jeroen Creteur uit Anzegem (met Sway), Ann Vandenbroucke uit Vichte (met New York State of Mind) en Mario Schreel uit Lichtervelde (met I’ve got you under my skin).

Deelnemer Marie Gykiere uit Aalbeke ontbreekt op de foto. Zij is met haar 12 jaar de jongste deelnemer en brengt Soldiers of love.

Het concert vindt plaats op zaterdag 13 juni om 20 uur in het OC van Aalbeke. Inkomtickets aan 12 euro kan je reserveren via https://ticket3.cloud/mmband/kelegatV

Dank je wel om de LINK naar dit artikel te delen en GEEN SCREENSHOTS te verspreiden (screenshots worden gezien als onrechtmatig gebruik van foto’s waarvoor 50 euro excl.BTW aangerekend wordt).

Foto’s van op Streekgenoot mogen niet gebruikt worden, daarom zijn ze ook sterk verkleind en wazig onderaan. Je kan ze aan gunstige prijsjes – zowel digitaal als in druk – aankopen. Zie link hieronder:

error: De inhoud is beschermd! U kan foto\'s en teksten bestellen. Foto's downloaden of afdrukken is strafbaar.